Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management)
Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο
⏱️ Διάρκεια: 2 ώρες την εβδομάδα για 12 μήνες
👨🏫 Με φυσικό ομιλητή (εισηγητή)
💻 Εξ αποστάσεως παρακολούθηση
📖 Δωρεάν επιμορφωτικό υλικό
🎓 Πιστοποιητικό επιμόρφωσης
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) ΔΕΝ συγκρίνεται με αντίστοιχα σεμινάρια που τυχόν θα βρείτε στο διαδίκτυο και τα οποία είναι “ΚΟΝΣΕΡΒΕΣ”. Δεν περιλαμβάνει δηλαδή βιντεοσκοπημένα μαθήματα που έχουν γραφτεί πιθανώς πολλά χρόνια πριν και σας δίνουν παράλληλα παρωχημένες σημειώσεις και πρόχειρα powerpoint. Το σεμινάριο είναι “ΖΩΝΤΑΝΟ”, με live εισηγητή όπου έχετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράτε απευθείας μαζί του, να συζητάτε τυχόν απορίες σας μαζί του και να έχετε τα οφέλη μιας φυσικής τάξης.
Το σεμινάριο διεξάγεται εξ αποστάσεως και το παρακολουθείτε από τον δικό σας χώρο ζωντανά, ενεργά, διαδραστικά και σε πραγματικό χρόνο (real time). Επιπλέον αν σας τύχει κάτι έκτακτο και χάσετε ένα ή και περισσότερα μαθήματα από το σεμινάριο που παρακολουθείτε ή θέλετε να ξαναδείτε τα προηγούμενα μαθήματα του δικού σας τμήματος, μπορείτε να τα παρακολουθείτε σε βίντεο όποτε και όσες φορές θέλετε! Ταυτόχρονα, σας παρέχεται πλούσιο επιμορφωτικό υλικό.
🎓 Υψηλό επίπεδο επιμόρφωσης με φυσικό ομιλητή (εισηγητή) και όχι με τυποποιημένες πλατφόρμες
👨🏫 Εξ αποστάσεως ζωντανή παρακολούθηση
💻 Δυνατότητα ετεροχρονισμένης παρακολούθησης των μαθημάτων όσες φορές και ό,τι ώρα θέλετε
📝 Δωρεάν πλούσιο επιμορφωτικό υλικό
✎ Δυνατότητα συμμετοχής σε εξετάσεις προκειμένου να λάβετε πιστοποιητικό με αξιολόγηση γνώσεων για την ενδυνάμωση του βιογραφικού σας στην αγορά εργασίας
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο από 18 ετών και άνω καθώς και σε όσους ασχολούνται ή ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον τουρισμό, ξενοδοχεία, την εστίαση και την εξυπηρέτηση πελατών.
Το σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) του εκπαιδευτικού ομίλου ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τόσο των αρχάριων όσο και των επαγγελματιών που ήδη εργάζονται στον χώρο της φιλοξενίας. Οι ενότητες περιλαμβάνουν τη δομή λειτουργίας ξενοδοχείων, τη διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων, καθώς και την εκπαίδευση στην υποδοχή και τη διαχείριση κρατήσεων, εξασφαλίζοντας ουσιαστική κατανόηση του ρόλου και των καθηκόντων του Front Office.
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σε τομείς όπως η τηλεφωνική επικοινωνία, οι μέθοδοι επικοινωνίας με πελάτες, οι τεχνικές διαπραγμάτευσης και το marketing εξυπηρέτησης πελατών. Το σεμινάριο δίνει έμφαση στις πρακτικές τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών, τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως, καθώς και στη διαχείριση παραπόνων, βοηθώντας τους επαγγελματίες να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
Η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών υποδοχής αποτελεί σημαντικό κομμάτι του σεμιναρίου, ενώ παράλληλα διδάσκονται τεχνικές αύξησης πωλήσεων και προσφοράς συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών. Το σεμινάριο προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση που θα ενισχύσει τις δεξιότητες και την καριέρα των συμμετεχόντων στον τομέα της φιλοξενίας.
• Δομή λειτουργίας ξενοδοχείων
• Διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων
• Εκπαίδευση υποδοχή
• Κρατήσεις
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Μέθοδοι επικοινωνίας με πελάτες
• Τεχνικές διαπραγμάτευσης
• Marketing εξυπηρέτησης πελατών
• Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών δια ζώσης και εξ αποστάσεως
• Τεχνικές αύξησης πωλήσεων
• Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
• Διαχείριση παράπονων
• Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής
Σημαντικό! Δεν απαιτούνται υποχρεωτικές εργασίες ή test κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) γίνεται 2 συνεχόμενες ώρες την εβδομάδα και έχει διάρκεια 12 μήνες (48 δίωρα μαθήματα).
Το επιμορφωτικό σεμινάριο: Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία και καταστήματα εστίασης (Front Office Management) ξεκινά με την ολοκλήρωση του χρονικού ορίου συμμετοχής (το οποίο αναγράφεται στο πάνω μέρος της παρούσας σελίδας) όπου κατόπιν κοινής συνεννοήσεως με τους εγγεγραμμένους σπουδαστές ορίζονται οι μέρες και ώρες διεξαγωγής ώστε να εξυπηρετούνται όλοι οι συμμετέχοντες.
💡 Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορέσετε να συνεχίσετε την παρακολούθηση του σεμιναρίου, δεν υποχρεούστε να πληρώσετε τους μήνες που δεν θα παρακολουθήσετε.
Εγγραφή:
Δωρεάν
Μηνιαία Δίδακτρα:
Μόλις 35 € / μήνα
Ισχύουν επιπλέον εκπτώσεις:
• Για early entry
• Για προεξόφληση διδάκτρων
Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα βρείτε παρακάτω για να ενημερωθείτε!
💡 Η προσφορά ισχύει μέχρι την κάλυψη των θέσεων. Δηλώστε εγκαίρως τη συμμετοχή σας για να προλάβετε!
💡 Η κράτηση της θέσης στην τιμή προσφοράς εξασφαλίζεται με την καταβολή του 1ου μήνα των διδάκτρων.
📜 1η επιλογή: Να λάβετε Δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ (αποστέλλεται στο e-mail σας).
📜 2η επιλογή: Να συμμετάσχετε σε εξετάσεις αξιολόγησης (με χρέωση στα 350 €), λαμβάνοντας πιστοποιητικό με αναλυτική βαθμολογία αξιολόγησης για την επισφράγιση των γνώσεων σας, την ενίσχυση του βιογραφικού σας και για τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αγορά εργασίας (αποστέλλεται στο e-mail σας).
💡 Η βεβαίωση και το πιστοποιητικό εκδίδονται από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ
🎁 Οι σπουδαστές που συμμετέχουν στις εξετάσεις, λαμβάνουν επιπλέον ΔΩΡΟ έκπληξη!
🏅 Οι σπουδαστές που αριστεύουν στις εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ για ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση του βιογραφικού τους.
Καλέστε μας στο 2102205040 για περισσότερες πληροφορίες
ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Κωδικός φόρμας: 3.859